Roll up

Systemy wystawiennicze wykorzystywane są w ramach różnego rodzaju prezentacji, na konferencjach i targach. Nazwa roll up wzięła się od sposobu montażu grafiki. Jej powierzchnię rozwija się prosto z kasety, w której jest umieszczona podczas transportu.

Pozwala to na sprawne zaprezentowanie klientom bądź gościom danego eventu swojej oferty na atrakcyjnej pod względem wizualnym planszy. Umiejętnie dobrany przekaz jest więc kluczowy dla przykucia uwagi. Każdy nasz roll up jedno- lub dwustronny możecie Państwo spersonalizować pod względem jego formatu: proponujemy je między innymi w takich rozmiarach jak 85×200, 100×200 czy 120×200 centymetrów.

Nasza warszawska firma wykorzystuje elegancką tkaninę banerową, dzięki której powierzchnia marketingowa będzie się prezentować bardzo profesjonalnie. Oprócz tego, by zwrócić uwagę odbiorców atrakcyjną treścią i kompozycją wizualną, dobrze wykonany roll up świetnie sprawdzi się jako tło przy udzielaniu wywiadu czy autorskiej opowieści o Waszej ofercie, którą następnie udostępnicie w Internecie.

Korzyści wiążące się z postawieniem na nasz roll up:

  1. Prostota montażu (intuicyjne składanie oraz rozkładanie w każdej chwili)
  2. Trwała konstrukcja, bazująca na dwóch solidnych podporach
  3. Atrakcyjny wygląd, od raz przykuwający uwagę pod względem wizualnym
  4. Możliwość wygodnego transportu i, tym samym, pełnej mobliności (mała waga, inteligentne, praktyczne wykonanie)
  5. Dodatkowe gadżety, jak np. elegancka torba
  6. Specjalny mechanizm nawijający

Szczegóły techniczne:

  1. Druk cyfrowy 720dpi na 6-kolorowej maszynie,
  2. Stabilna struktura aluminiowa,
  3. Wymiary: od 85 do 200 cm,
  4. Waga: 3,5kg.

Grafika może być kilkakrotnie wymieniana.
Najczęściej stosowane formaty to 85×200, 100×200 i 120×200 cm.
Występują jako jedno i dwustronne.

W skład ceny wchodzi: mechanizm, wydruk, montaż.