Roll-upy reklamowe

Systemy wystawiennicze roll-up

Drukarnia wielkoformatowa Shark Design wykonuje systemy wystawiennicze, które stanowią niezwykle popularną formę reklamy. Są one wykorzystywane przy różnego rodzaju prezentacjach, na targach, konferencjach, wykładach i nie tylko.

Roll up – co to jest?

Systemy roll-up to zwinięte grafiki, które rozwija się prosto z kasety – są one umieszczone właśnie w kasecie, co sprawia, że całość jest mobilna i łatwo ją przetransportować. Takie reklamy pozwalają na szybkie przygotowanie wszystkiego oraz na atrakcyjne zaprezentowanie klientom danych informacji. Ładne pod kątem wizualnym plansze sprawdzą się podczas wielu różnych eventów i przykują uwagę.

 

 

Roll-upy jednostronne i dwustronne

W Shark Design oferujemy roll-up jednostronny lub dwustronny. Zapewniamy również możliwość personalizacji pod względem rozmiaru. Wykonujemy roll-upy w rozmiarach:

  • 85×200 cm,
  • 100×200 cm,
  • 120×200 cm.

Wykorzystujemy elegancką tkaninę banerową, która gwarantuje najwyższą jakość. Dzięki temu, reklama prezentuje się niezwykle profesjonalnie. W celu zwrócenia uwagi na treść i kompozycję wizualną, dbamy o wszelkie detale. Wszystko to sprawia, że roll-up świetnie sprawdzi się również jako tło przy udzielaniu wywiadu czy podczas przedstawiania oferty firmowej. Wypowiedzi nakręcone na takim tle można udostępnić w sieci, docierając tym samym do kolejnych potencjalnych Klientów.

Rollup to popularny system reklamowy z wielu względów. Jego niewątpliwą zaletą jest prosty system montażu – można go łatwo złożyć i rozłożyć. Prosta konstrukcja umożliwia zwinięcie grafiki w kasetę i jednocześnie stanowi odpowiednie zabezpieczenie. Całość po złożeniu ma niewielkie rozmiary i mało waży, a co więcej – można ją zapakować w torbę i łatwo przetransportować.

Czas realizacji i zastosowanie roll-upów

W Shark Design wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów – wiemy, że czas jest często kluczowym elementem przy składaniu zamówienia. Z tego też względu wykonujemy standardowe rollupy wraz z wydrukiem już ciągu dwóch godzin. W przypadku nieco bardziej wymagających zamówień – takich jak rollupy lux i premium, realizacja zajmuje nieco więcej czasu, niemniej wykonujemy ją w terminie odpowiadającym Klientowi.

Roll-up to doskonała forma reklamy dla firmy, produktu, czy też aktualnej oferty lub promocji. Znajduje one szerokie zastosowanie – np. na targach, eventach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, wykładach, seminariach, spotkaniach promocyjnych i nie tylko. Najczęściej umieszcza się na nich agendę, reklamę, aktualne informacje, detale i nie tylko. Wszystko zależy od wytycznych Klientów. Roll-upy znajdą również zastosowanie w sklepach, biurach, siedzibach firm, aptekach, ośrodkach zdrowia, przychodniach, lecznicach, szpitalach, punktach weterynaryjnych itp.

Rodzaje systemów wystawienniczych roll-up

Shark Design oferujemy roll-upy z nadrukiem jedno- lub dwustronnym. Jakie są podstawowe różnice między nimi?

  • Roll-up jednostronny – grafika znajduje się tylko po jednej stronie masztu. Umożliwia to postawienie rollupa np. pod ścianą. Opcja ta jest tańsza niż roll-up dwustronny.
  • Roll-up dwustronny – informacje są umieszczone po obydwu stronach. Taki stojak reklamowy umożliwia dwustronną prezentację, co jest praktyczne. W zależności od preferencji – na każdej ze stron mogą się znajdować takie same lub inne grafiki.

Nasza drukarnia korzysta z najnowszych technologii, które umożliwiają stworzenie w pełni profesjonalnych i niezwykle estetycznych rollupów – przyciągają one wzrok potencjalnych klientów i kontrahentów już z daleka.

 

 

Roll-up to skuteczna forma reklamy, dająca szereg możliwości, jeśli chodzi o zastosowanie. Stojaki reklamowe sprawiają, że zwiększa się rozpoznawalność marki podczas różnych wydarzeń. Mało tego, budują one pozytywny wizerunek danej firmy. Ciężko wyobrazić sobie wydarzenia branżowe bez planszy reklamowych. Łatwość montażu i demontażu oraz fakt, że są one bezproblemowe w transporcie, sprawiają, że cieszą się ogromną popularnością.

Korzyści wiążące się z postawieniem na nasz roll up:

  1. Prostota montażu (intuicyjne składanie oraz rozkładanie w każdej chwili)
  2. Trwała konstrukcja, bazująca na dwóch solidnych podporach
  3. Atrakcyjny wygląd, od raz przykuwający uwagę pod względem wizualnym
  4. Możliwość wygodnego transportu i, tym samym, pełnej mobliności (mała waga, inteligentne, praktyczne wykonanie)
  5. Dodatkowe gadżety, jak np. elegancka torba
  6. Specjalny mechanizm nawijający

Szczegóły techniczne:

  1. Druk cyfrowy 720dpi na 6-kolorowej maszynie,
  2. Stabilna struktura aluminiowa,
  3. Wymiary: od 85 do 200 cm,
  4. Waga: 3,5kg.

Grafika może być kilkakrotnie wymieniana.
Najczęściej stosowane formaty to 85×200, 100×200 i 120×200 cm.
Występują jako jedno i dwustronne.

Ile kosztuje roll-up?

W skład ceny wchodzi: mechanizm, wydruk, montaż.

Wśród zewnętrznych form reklamy, do której należą wszelkiego rodzaju ulotki, gazetki i banery, a z nowoczesnych opcji również wyświetlacze w autobusach czy telebimy na skrzyżowaniach, wyróżnia się ostatnio roll up. To specyficzna forma reklamowa, ponieważ można go ustawić w dowolnym miejscu dzięki specjalnemu stojakowi lub przenieść do innej lokalizacji. Z kolei dwustronny druk sprawia, że reklama jest doskonale widoczna z każdej perspektywy.

Roll up – projekt graficzny reklamy

W przeciwieństwie do paru innych form takich zewnętrznych materiałów promocyjnych, roll up dwustronny wymaga bardzo szczegółowego projektowania już na poziomie graficznym. Projektant musi tak dopasować wizualizacje bannera, aby przedstawiał to samo z obu stron, czyli zachowywał efekt lustrzany. Niekiedy jednak roll up reklamowy nawet w formie dwustronnej może prezentować różne treści: z jednej przedstawiać samą ofertę i jej zakres, z drugiej dane kontaktowe lub informacje o cenie itp. Warto powierzyć projekt roll upu specjalistom, aby po jego wydruku nie natrafić na przykre niespodzianki.

Klasyczny roll up: wymiary i kształt

Rozmiar rollupu zależy przede wszystkim od samego projektu (grafiki w położeniu prostokątnym lub kwadratowym), ale i od możliwości technicznych drukarni. Najbardziej popularne modele to roll up 100×200 w klasycznej formie prostokąta lub nieco węższy roll up 85×200 i to właśnie je można najczęściej spotkać na targach i stoiskach reklamowych. Dobrze wyposażone drukarnie mogą jednak bez problemu stworzyć też taki stelaż reklamowy w wersji kwadratowej 200×200 cm. Ważne jest, aby wymiary roll upu odpowiadały treści zawartej na grafice. Tam, gdzie jest jej mało, nie opłaca się stosować dużych roll apów, które na znacznej większości przestrzeni będą świecić pustkami.

Materiał na baner roll up

Do prawidłowego wydruku potrzeba jednak nie dobrego projektu, ale i odpowiednich materiałów. Rollup powinien być wykonany z najwyższej jakości i sprawdzonej tkaniny poliestrowej, która zapewnia minimalną lub wręcz zerową przepuszczalność światła. To daje gwarancję nadruku po pierwsze widocznego z daleka bardzo wyraźnie, a po drugie wyjątkowo trwałego, który nie wyblaknie po paru tygodniach na słońcu lub w deszczu. Materiał nie może też wykazywać właściwości odblaskowych, zaś nadrukowana na nim grafika musi być przejrzysta i widoczna w każdym typie światła.

Ile kosztuje rollup?

Koszt całościowy to składowa samego wydruku oraz ewentualnie przygotowanego przez drukarnię projektu za roll up. Ceny mogą zaczynać się od kilkudziesięciu a kończyć na kilkuset złotych w zależności od liczby banerów oraz ich wielkości. Przy większych zamówieniach zazwyczaj można liczyć na korzystne zniżki.

Jak rozłożyć i złożyć roll up?

Ponieważ rollup wyglądem różni się od klasycznych reklam zewnętrznych i dodatkowo wieszany jest na stelażu, niektórzy mogą mieć problem z jego rozłożeniem i późniejszym złożeniem. Nie ma w tym jednak w zasadzie nic trudnego – rollupy zwija się w rulon, co robi za nas mechanizm i chowa do specjalnej kasetki. Jego rozwieszenie jest równie proste – wystarczy pociągnąć za listę zatrzaskową, która przylega do kasetki i delikatnie pociągnąć, a rolap reklamowy sam się rozwinie.